Service

Wij hechten veel waarde aan het leveren van kwalitatief hoogwaardige apparatuur aan onze klanten. Maar voor ons houdt het hierbij niet op. Een goed, passend advies vooraf én een perfecte service achteraf vinden wij minstens net zo belangrijk.

Woertman Nederland weet als business-to-business leverancier dat continuïteit voor jou als ondernemer heel belangrijk is. Een goede advisering bij de verkoop en het uitsluitend werken met apparatuur van hoge kwaliteit is hierin onmisbaar. Maar misschien nog wel belangrijker is de kwaliteit, snelheid en vakkundigheid van onze service. Want als er iets mis is met je apparatuur dan wil je dat deze storing snel en vakkundig wordt verholpen. Service heeft een naam: Woertman Nederland.

Snelle en betrouwbare service

De hoge kwaliteit en snelheid van onze service maakt het mogelijk dat in 95% van alle gevallen de storing binnen 24 uur daadwerkelijk wordt verholpen. In de uitzonderlijke gevallen dat een storing niet direct of niet ter plekke kan worden verholpen, zorgen wij ervoor dat je een bruikleentoestel krijgt. Zo kun je ongestoord en probleemloos doorwerken.

Woertman servicemonteurs

Serviceteam

Ons vakbekwame en betrokken serviceteam bestaat uit een servicemanager, 13 buitendienst servicemonteurs en een chauffeur die verdeeld over Nederland werken.

Onze goed opgeleide en ervaren monteurs hebben een eigen servicewagen met modern gereedschap en alle relevante reserveonderdelen. Dit en het feit dat de servicemonteurs ieder een eigen regio hebben, zorgt voor betrokkenheid en verantwoordelijkheidsbesef wat de hoge kwaliteit van onze service waarborgt.

Alle servicemonteurs werken zelfstandig en voeren zowel periodiek onderhoud uit, op basis van onderhoudscontracten, als reparaties op basis van storingsmeldingen. Veilig werken staat voorop en alle monteurs hebben dan ook het basisdiploma Veiligheid VCA. Daarnaast verzorgen wij zelf interne trainingen voor onderhoud aan specifiekere apparaten.

Snelle en betrouwbare service

De hoge kwaliteit en snelheid van onze service maakt het mogelijk dat in 95% van alle gevallen de storing binnen 24 uur daadwerkelijk wordt verholpen. Lukt het niet – of niet ter plekke – om de storing te verhelpen, dan zorgen wij ervoor dat je een bruikleentoestel krijgt. Zo kun je ongestoord en probleemloos doorwerken.

Magazijn

Ons centraal gelegen magazijn bevat alle nieuwe apparatuur, bruikleenapparatuur en allerlei onderdelen. Snel uit voorraad kunnen leveren is kenmerkend voor onze manier van werken.

Opslag en levering in eigen beheer zorgt voor maximale controle en zekerheid. Voordeel van deze manier van werken is dat we snel kunnen leveren en helpen. Allerlei soorten onderdelen kunnen we opsturen. Of als klanten zonder zeep zitten dan kunnen we hen binnen één dag vanuit ons magazijn voorzien van nieuwe zeep en naglans.

Het magazijn is overzichtelijk en voorzien van veilige stellingen en transportmiddelen die jaarlijks worden gekeurd. Goed onderhoud zorgt voor een hoge betrouwbaarheid en betekent dat we veilig en Arbo technisch goed kunnen werken.

Complete oplossing

Ben je op zoek naar één of meerdere van onze producten?
Wij hebben vaatwassers, slagroomautomaten, sinaasappelpersen, blenders en magnetronovens.

Vrijblijvende offerte Onze producten

 

Werkplaats

In sommige situaties kan de apparatuur niet ter plekke worden gerepareerd. In zo’n geval wordt de machine meegenomen naar Nieuwegein en in de werkplaats onder handen genomen.

Onze werkplaats is een schone, veilige en overzichtelijke ruimte waar defecte apparatuur weer gerepareerd wordt. Ook doen we hier revisies. De ruimte is voorzien van allerlei gereedschappen en onderdelen om alle storingen snel en efficiënt te verhelpen.

Woertman Duurzaam wagenpark

Onderhoud

Alle apparatuur van Woertman Nederland is vrij eenvoudig zelf te onderhouden door de gebruiksvriendelijkheid van de verschillende apparaten. Ook eventuele kleine storingen zijn goed zelf te verhelpen.

Hulp bij storingen

Uiteraard kun je altijd bij ons terecht voor het laten herstellen van storingen. Soms kunnen wij je telefonisch helpen om een storing op te lossen. Als dat niet lukt, dan maken we een afspraak waarbij één van onze ervaren servicemonteurs zo snel mogelijk bij je langs komt voor onderhoud. Technische problemen worden zo snel mogelijk opgelost waardoor je apparatuur weer goed functioneert. Dit kenmerkt onze uitstekende service.

Onderhoudscontract: iets voor jou?

Wij bieden ook de mogelijkheid om periodiek onderhoud te laten verrichten, op basis van een onderhoudscontract. Het laten uitvoeren van periodiek onderhoud heeft als voordeel dat je apparaat regelmatig wordt nagekeken zonder dat je zelf hieraan hoeft te denken. Daarnaast worden mogelijke problemen tijdig gesignaleerd zodat stilstand wordt voorkomen. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van een onderhoudscontract? Kijk dan hier of bel ons even 030 608 4141.

Onze productkiezer

Met onze productkiezer is het kiezen van het juiste product snel en gemakkelijk!

Productkiezer

Groeien doen we samen.

  • 24/7 klantenservice
  • 45 jaar ervaring
  • Hoge kwaliteit apparatuur
  • Eigen servicemonteurs

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

 *
31306084141