Jouw gasten rekenen op constante kwaliteit, jij op goed werkende apparatuur. Een servicecontract zorgt ervoor dat je altijd kunt blijven leveren.
Voordelen van een servicecontract

Goed werkende apparatuur is onmisbaar om je gasten snel en goed te bedienen. Met een servicecontract weet je zeker dat jouw apparatuur altijd in topconditie blijft. Geen onverwachte stilstand, geen stress.
Dit zijn de 5 voordelen van een servicecontract:
1) Minder kans op uitval
Door regelmatig onderhoud worden kleine mankementen vroegtijdig ontdekt. Zo voorkom je dat apparatuur plotseling uitvalt op drukke momenten.
2) Lagere en voorspelbare kosten
Met een servicecontract verleng je de levensduur van je apparaten en vermijd je onverwacht hoge reparatiekosten. Zo houd je grip op je budget.
3) Snelle hulp bij storingen
Mocht er toch iets misgaan, dan heb je voorrang bij storingsmeldingen. Daardoor ben je snel weer operationeel.
4) Deskundige monteurs
Servicecontracten worden uitgevoerd door onze ervaren monteurs die de apparatuur goed kennen. Dit zorgt voor kwaliteit en betrouwbaarheid.
5) Rust en continuïteit
Het onderhoud wordt voor je ingepland en uitgevoerd. Jij hoeft hier niet meer aan te denken en kunt je volledig richten op je gasten.
Ook een servicecontract afsluiten
Wil je meer weten en een servicecontract afsluiten? Vraag ernaar bij je servicemonteur of adviseur. Je bepaalt zelf de gewenste frequentie van onderhoud dat wordt uitgevoerd door één van onze ervaren servicemonteurs.
Een servicecontract is geen luxe, maar een slimme investering in tevreden gasten én een zorgeloze bedrijfsvoering.




