Header Slimme Menukaart

Kennisevent: de slimme menukaart!

Slimme menukaart

Wat is een slimme menukaart? En wat zou je willen dat hij kan? Samen met collega ondernemers en diverse specialisten maken we tijdens dit kennisevent op 4 en 5 februari een tournee langs vernieuwde technieken en kijken we naar frisse invalshoeken. Laat je inspireren en blik mee op de potentie van het komende seizoen.

Kennis sessies

We nemen je tijdens dit kennisevent graag mee naar de volgende 4 bestemmingen. Elke kennis sessie duurt 45 minuten. En na afloop is er zeker tijd om te netwerken.

Inspelen op trends – door Carlijn Bröring

Auteur van Foodless.nl
Eigenaar The Food Club in Utrecht

Trends zijn overal, zeker ook in de horeca. Maar hoe implementeer je trends in een bestaand concept? Carlijn neemt je mee in haar reis van concept naar realisatie van The Food Club en hoe zij in de huidige consumptiemaatschappij omgaat met trends en succesvolle implementatie.

Slimme menukaart Carlijn

Ambacht versus capaciteit – door Paul Geene en Sjoerd van der Eng

Paul Geene, Key accountmanager Woertman Nederland
Sjoerd van der Eng, Junior concept ontwikkelaar Acai Benelux

Elke professional weet: Gasten geven graag geld uit, maar worden wel steeds veeleisender en personeel is schaars. Ambacht en snelheid worden verwacht, maar hoe krijg je de logistiek kloppend en goed lopend? Welke opties zijn er eigenlijk en wat zijn de valkuilen? Paul en Sjoerd bewegen zich succesvol in deze ogenschijnlijke impasse en nemen je mee in de wereld van systematiek, routingoptimalisatie en vers bereiden.

Slimme menukaart PaulSlimme menukaart Sjoerd

Menu marketing: Value case en business case – door Joost Snel

Mede eigenaar Acai Benelux
Oprichter Acai events

Een menu kan simpel overkomen, maar er schuilt veel achter. Tenminste, dat is wel de bedoeling. Hoe ga je slim om met aandacht en hoe creëer je perceptie? Wat is jouw value case ten opzichte van de business case? We gaan nadenken over communicatie, optimalisatie en het rijmen van deze natuurkrachten.

Slimme menukaart Joost

Hoe creëer ik eenvoudig conversie via mijn Social Media of website – door Martijn Holtes

Social Mountaineer
Freelance professional Social selling & Marketing

Verbinding met je doelgroep is onmisbaar voor continuïteit en groei. De mogelijkheden van online zijn hier eindeloos, maar online is geen doel op zich. Wat zijn de verschillende mogelijkheden van online voor 2019 en hoe kun je dit efficiënt inrichten? Martijn geeft inzage in de mogelijkheden en denkt met ons na over het slim managen van online.

Slimme menukaart Martijn


Inschrijven


Maximaal twee deelnemers per bedrijf kunnen zich aanmelden voor het kennisevent.

Geef hieronder aan op welke dag je graag bij het kennisevent aanwezig wilt zijn.

Door onderstaand veld aan te vinken ga je akkoord met de automatische incassering van het verschuldigde bedrag (€ 125 pp) voor deelname aan het kennisevent.


Data & locatie

Je kunt je inschrijven voor maandagmiddag 4 februari OF dinsdagavond 5 februari. Het programma op deze dagen is als volgt:

Maandag 4 februari 2019 
13.00 uur ontvangst
4 kennis sessies van 45 min.
Vanaf 16.30 uur borrel

Dinsdag 5 februari 2019
17.00 uur ontvangst
4 kennis sessies van 45 min.
Vanaf 20.30 uur borrel

Er is een beperkt aantal plaatsen, dus meld je op tijd aan voor één van de twee data. En vol = vol.
We zien je aanmelding graag tegemoet!
Kosten deelname € 125 p.p.

Locatie
Woertman Nederland
4e Garnizoensdok 8
3439 JD Nieuwegein

Logo Sanomat Logo Zummo Logo Panasonic Logo Vitamix Logo Winterhalter